Teknoloji

God of War Takviyeli NVIDIA 511.23 Şoförü Çıktı

NVIDIA, GeForce Game Ready şoförlerinin yeni sürümünü herkes için kullanıma sundu. WHQL imzalı 511.23 şoförü, NVIDIA DLSS ve Reflex teknolojilerinin takviyesiyle birlikte en uygun God of War oyun tecrübesini sunmayı hedefliyor. Ayrıyeten yeni şoförle birlikte Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction, Hitman III, The Anacrusis, GRIT ve Monster Hunter Rise dahil olmak üzere en yeni oyunlar ve güncellemeler için dayanak sunuluyor.

Yeni sürümle birlikte yapay zeka takviyeli DLDSR (Deep Learning Dynamic Üstün Resolution) teknolojisi de kullanıma açıldı. Bu teknoloji, NVIDIA Denetim Panelinde bulunan DSR seçeneğinin yapay zeka ile geliştirilmiş bir versiyonu olacak. Yeşil gruba nazaran DLDSR’nin altörnekleme formülü ve yapay zekası, olağan DSR’ye nazaran daha az girdiye ve gelişmiş imaj kalitesine müsaade veriyor. Bu nedenle DLDSR 2.25X’in manzara kalitesi DSR 4X ile karşılaştırılabilir, fakat performansta artış olacak. DLDSR, RTX ekran kartlarında bulunan Tensör Çekirdeklerini kullanacak ve “çoğu” oyun ile uyumlu formda çalışacak.

Game Ready 511.23 ile birlikte ek olarak Windows 11 Dynamic Refresh Rate takviyesinin yanı sıra yeni piyasaya çıkan RTX 3080 12 GB ekran kartı için dayanak sağlandı. NVIDIA tekrar birtakım problemlere tahlil bulmuş ve tam listesini aşağıda görebilirsiniz. GeForce Game Ready 511.23 WHQL şoförlerini resmi NVIDIA web sayfasından ve GeForce Experience yazılımından indirebilirsiniz.

  • God of War
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction
  • Hitman III
  • The Anacrusis
  • GRIT
  • Monster Hunter Rise
  • NVIDIA DLDSR (Deep Learning Dynamic Muhteşem Resolution-Derin Öğrenme Dinamik Üstün Çözünürlük) dayanağı.
  • NVIDIA GeForce RTX 3080 (12GB) ekran kartı dayanağı.
  • Windows 11 Dynamic Refresh Rate (Dinamik Yenileme Hızı) takviyesi.
  • CUDA 11.6 için takviye eklendi.
  • NVIDIA OpenCL şoförü: Khronos tarafından yayınlanan yeni süreksiz uzantı özellikleri için dayanak eklendi.
  • Bir tercih özelliği olarak yeni OpenCL derleyici teknolojisi eklendi.
  • Detroit Become Human: Oyunda rastgele stuttering sıkıntıları.
  • 12 bit renk kullanıldığında titreyen/kaybolan metin sorunu.
  • HDR/G-Sync: Windows Kontrol Masası’ndan HDR’yi açtıktan yahut NVIDIA denetim panelinden G-Sync’i değiştirdikten sonra fare imlecinde takılmalar yaşanması.
  • Çoklu monitör yapılandırmalarında ekranda rastgele siyah ekran titremesi.
  • Masaüstü uygulamaları kullanılırken ekranın üst kısmında rastgele titremeler meydana gelmesi.
MODEL HDR Boyut LCD Çözünürlük VRR
Aralığı
AOC AG275QG3R4B+ Evet 27″ IPS 2560×1440 (QHD) 48-170Hz
AOC Q32G3WG3 Evet 32″ IPS 2560×1440 (QHD) 60-165Hz
AOC AG275QXE Evet 27” IPS 2560×1440 (QHD) 48-170Hz
Dell G2723HN Hayır 27″ IPS 1920×1080 (FHD) 48-165Hz
HP OMEN 27i IPS Hayır 27″ IPS 2560×1440 (QHD) 48-165Hz
MSI MPG321UR-QD Evet 32″ IPS 3840×2160 (4K) 60-144Hz
Philips 24M1N3200ZA Hayır 24″ IPS 1920×1080 (FHD) 48-165Hz
ViewSonic VX3220-4K-Pro Evet 32” IPS 3840×2160 (4K) 48-144Hz

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu